Saturday, January 06, 2007

Snowing day~

hari yg sgt best2..bgn pagi tgk pokok2 dpn asrama sumer memutih..waaaa..cantiknyerr..tgh siap2 tgk salji lebat.cam tau2 jerk aku nk kuar salji berenti sat..cantiknyerr HYU..nyaman jerk udara pagi tadik segar sungguh terus ilang ngantuk..
smp opis baru lepak2 dlm sejam salji balik..mula2 sket jerk pastu makin lama makin lebat smp dgr bunyi2 angin kuat uuuuuuuu~~ nih kalo aku dok sorg2 confirm aku seram neh..:p tp area gangnam nih tak lekat byk salji mcm kat hanyang..mayb sbb kat sini panas lg kot..
pemandangan yg aku tak penah miss lg skang..han-river n olympic bridge..harituh masa cuaca cerah, nmpk matahari naik n awan langit biru..cantiknyerr..pastu semlm mendung, harinih plak snowing..obor kat tgh2 jambatan tuh memutih harinih menambah seri..indahnyer dunia nih~~
time2 camnih, teringinnyerrr nak ade NIkon D40 @ Canon 400D tuh..nikon tuh murah sket tp function kurang sket dr canon tuh..harga beza lebih kurang 2 kali ganda..hurmmmmmm
tukar cat umah harinih..dr pagi mencarik cat, last2 yg nih gak yg plg besh..simple tp menarik kat mata aku.. :D

No comments: