Thursday, January 11, 2007

hari kamis

wohoo..hari nih hari kamis n aku sgt hepi sbb lg 2 hari keje n minggu nih abes..hahaha..best2
tp yg tak best roomate aku akan meninggalkn aku kesepian kesorangan ketakutan kesejukan huwaaa...tifa balik esok flight MAS pagi n xiao jing akan mula internship kat incheon airport..
aku rase keje kali nih kurang stress dr masa summer dulu..keje aku pagi2 bukak pintu pastu lepak dpn pc smp laa kol 7..update frenster, jenguk2 blog org pastu baca utusan pastu tgk ppmkonline ..sehari ntah bape kali aku dok ulang masuk website yg sama jerk..buhsan~
aku sgt bersyukur kpd ALLAH SWT sebab so far, perancangan aku berjln lancar..alhamdullillah result sumer dh kuar .. fighting2 lg 2 semester..
hari2 baca jurnal n tgk2 report psal grad. project..bg aku susah jerk mende nih sbb aku tak tau..tp dinosor kata dier tgh wat n aku doa supaya dier leh wat n projek tuh berjln lancar..huhu..mari doa sama2 kawan2..AMINNN..
aku pelik org seoul nih lg lmbt aku naik subway pagi2 makin sesak plak..huh..ade sekali jerk kot yg tak sesak tupon kene setting btol2 masa smp kat hanyang station kol 8.20 pagi..aku semakin malas skang harinih 8.40 pg baru smp kat hanyang station..huhu
~ aku makin teruja tgk org pakai baju kawen lawa2..haahahhaha..terasa kalo balik msia aku mau g butik baju lawa2 tuh pastu makeup cun2 n amik gamba..hahaha..gilo ker ape..*wink

No comments: