Monday, January 08, 2007

hari Senin..

malassnyerr nk bgn g kijer..huhu..harinih agak panas dr semlm tp still sejuk gler banget lg..tgh pk mau beli kasut baru ker tak. isk suker2 jerk org tua kat opis nih tegur aku nyer style..suker hati aku aa nk pakai ape pon..muhhahahhaa..aku bkn keje tetap pn kat sini ..aisehh
cam biasa jamsil bridge tersergam indah..air han-river kaler hijau-biru hasil pantulan matahari pagi..uu...cantiknyerrr
chad kasik kad jemputan kawen..hahaha..comel2..tak penah aku tgk kad jemputan kawen secomel camnih..mandie slumber jerk sound kata mcm logo kat toilet..isk tak syg mulut..sian chad..:p
muka depan

isi kandungan kad..

nih laa kad diorg tu..tak clear sgt sbb scanner nih weng kot..nway, majlis kawiin yg agak unik sbb pertembungan 2 budaya korea-canada.. majlis kawin kol 7 mlm (jarang2 org wat kenduri kawin memalam nih..) , pastu takyah kasik duit kat pengantin mcm kebiasaan org korea, tp kene bayar sendrik kalo mau dinner..hahhaa..lawak2..pastu lepas dinner akan ade parti muda mudi..uhuuu..gler aaa gempak kenduri kawen camnih..agak2 kalo aku kawen nnt wat camnih ok tak? ahaks.. revolusi perkahwinan..sape nk mkn kene bayar..hahaha..

No comments: