Wednesday, January 17, 2007

pigskin

sempena thn nih thn "gold pig @ babi emas" kat korea nih, aku nk kasitau psal pigskin shoes..haaa..sape mau beli kasut DC atau training shoes nike elok aa g search kat google ker yahoo ker 'pigskin shoes' sebelum korang beli kasut tuh utk mengelakkan dari terbeli kasut piggy nih ..n satu brand nama dier Merrel nih mmg company yg wat kasut based on piggy skin kot sbb byk gler kasut dier yg letak kulit jenis nih..tp jgn risau sbb aku rase bdk2 msia kat sini takde kot yg beli brand kasut nih memandangkn style kasut nih yg agak 'matang' n seswaii utk pakcik2 yg berumur 35 keatas..agaknyer laa.. :P teringat kasut adidas coklat yg aku pakai dh lama n masih baik lg keadaan nyer yang aku dh buang sebab termkn ckp org kata kasut tuh pigskin..huhu..tu laa kene check dulu b4 wat keputusan..aiyooo
br dpt call dari Prof. Lee, prof aku masa kat dongyang dulu..dulu kitorg wat buku sama2 n dier kata buku tuh dh siap skang..besh2..ade gak mende yg aku tinggalkn kat sini nnt..org kata harimau mati meninggalkn belang, manusia mati meninggalkan nama..aku tak mati lagi..hehe

No comments: