Saturday, September 15, 2007

sampah~

lama dh tak jenguk tpt nih...blog ni used to be tpt aku melambakkan sampah2 dlm kepala aku dulu2....tp skang rasa nk sambung balik setelah bercadang nk tutup je blog nih harituh..
semester nih amik 16 cr.hour, dengan 13 ch tuh je ade kelas..3 cr hr tuh utk project yg dh selesai semester lepas..kalo nk ikut dh bleh free, tp malangnye kelas probability yg tak lepas2 wat aku sengal sbb keje skolah bapak banyak gler prof tuh kasik..alahaii...teacher pliss leave the kid (me laa tuh) alone!!! satu lg subject circuit analysis yg aku mmg wajib lepas dedua subject nih utk membolehkan aku grad abes semester ni...pliss God, aku mau grad..n nak keje juga...
kt malaysia harituh mcm2 cter ade tp just let it go...malas nk cter dah..jadinyer, hari ahad nih ade test korean proficiency lg dan soalannyer mmg susah gler..kalo dh lepas level5 pon aku dh bersyukur sgt..huhuhuhu...
byk cabaran lg rupenye di final semester nih..silap sket bleh membuatkn aku tak dpt tiket balik msia hujung bln 2 nnt..owhhh tidakkkkk!! kalo laa ditakdirkan mmg aku kene idop kat korea nih, biar laa abes degree dulu..
jadinye, aku harus berusaha gigih tapi.....hal 'kebosanan tahap dewa' nih mmg susah nk terlepas..nk kacau org lain pon org lain sibuk ngan hal msg2........keje tuh dh semestinyer..tak keje camne nk survive kan..jadinye aku juga mahu kerja..tp tak tau keje ape..hahaha..byknye tapi..ok laa dh merepek merapu aku tdo dulu...chow cincauu!!

No comments: