Wednesday, September 26, 2007

besday~


selepas sesi masak-memasak n hidang menghidang..menu buka posa yg besh sbb ade ketam n udang galah segar dr incheon..hehe


sesi beramah mesra ngan nenek yg suka tersasul panggil aku 'arizona'..tak ke jauh tuh bunyi nyer arizza ngan arizona..aishhh

acara kemuncak..baju merah tuh adik aku yg bernama Cheon Young Woo..lahir sama 12.9.1983, tp aku lahir pagi dier lahir malam..bajet aku onni aa..
xceli bday kamiorg diraikan pada 16.9 selepas waktu buka posa..aku baru abes xam korean proficiency pagi tuh..makin nk balik msia nih makin rapat plak ngan diorg nih..huhu..aku dpt hadiah jaket kaler pink ngan tshirt kaler merah ...bapak aku laa yg g pengaruh mak aku nih kata aku suke kaler pink..kat msia harituh dier kasik tudung kaler pink..tp mmg pon fav. aku kaler pink..ahaks..family day yg gumbira...



No comments: