Friday, April 28, 2006

Kata atuk,kwn ibarat megi..mknn rutin time ssh.. Kata mak,kwn 2 mcm biskut,jap ada jap xde.. Kata abah,kwn 2 xubah mcm astro..Mcm2 ada.. Tp kata sy,x kisahlah kwn 2 mcmmanapn..Mcm megi ke,mcm biskut ke,bg sy dia ttp kwn sy! Tau x sbb pe? Sbb skali sy b'kwn ngan org 2..Slamenya die ttp kwn sy...aiman tak kesah...
*kata aphied

-kata aku laks..
atuk kata kwn ibarat megi, hari2 aku makan megi jd megi tuh makanan rutin hari2..kata mak, kwn2 mcm biskut, tupperware beskut aku sentiasa penuh..nk abis jek g tesco beli beskut...kata abah kawan2 xubah macam astro..btol arr kot..aku tader astro kat umah tapi tau arr astro ade byk channel..ade yg bleh n seronok nk tgk ade yg tak besh langsung n kalo tertukar channel tuh terasa nk tekan jerk remote tuh lelaju..ade channel yg femes sbb ade program besh mcm akademi fantasia n ade yg maintain besh ngan pengetahuan mcm discovery channel.pendek kata channel yg byk nih besh ker tak besh mmg leh kasik info n entertainment kat korang arr..
so..conclusionnyer..aku tak kesah ar kwn aku sape..brand maggi ker,mamee ker indomie ker jin rameon ker beskut oreo ker beskut marie ker ape2 ar...aku tak kesah...kalo dh kawan tuh layankn sajer..kawan baik ker kawan rapat ker kawan jauh ker kawan smp mampos ker kawan-kawan ker kawan berkawan ker..ape2 pon larr istilah kawan yg ade, yg pentingnyer namanyer kawan..cuma cara korang treat tuh jerk membezakan...nk jd kawan baik kene give n take n understanding each other, kawan biasa kwn jerk ar.ape2 arr labuu...aie tak kisahh...*wink

No comments: