Tuesday, August 01, 2006

kijer..oh kijer

minggu kedua..

minggu pertama yg sengsara dh abish..alhamdulillah sumer dh settle..cuma ade beberapa parents yg cancel anak diorg kat camp nih..huhu..kalo aku jd parents diorg pn aku akan cancel gaks..biasalah..sumer parents akan berusaha utk bagi yg terbaik utk anak2 diorg..n apa yg aku tgk dr pemerhatian, parents yg educated n concern psal anak diorg akan cancel..sbbnyer? diorg check hari2 apa anak diorg blaja n ape yg anak diorg gained dr camp nih..tp to be honest, ada gak yg terlebih concern smpkan menyalahkn pihak pengurusan padehal anak dier sendrik yg blank + tak baper bijak..hurm..macam2..

one thing that i heard from one of T.A here...dier ckp masa dier kecik2 dier rasa bahasa dlm dunia nih cuma ada bahasa korea..takde bahasa lain dah..umur dier 27 thn..kira dier lahir dlm tahun 1980..zaman kanak2 dia thn 80-an..korea masih blom terbuka utk dunia luar masa tuh kot..ataupon dier dok kat kg..isk isk..nk gelak ade kesian pn ade..punyelah tertutupnyer mind diorg dr dunia luar.. tp skang diorg dh banyak ke luar negara utk study, travel etc..tp kesiannyer minda diorg masih tak terbuka..some of them still dunno how to respect other culture..huhu..peristiwa rameon semlm akan aku simpan smp bler..bkn berdendam tp aku mmg terasa sgt..biarlah mereka..

demam lg n demam n demam..my wisdom teeth is coming out..sakitnyer aiyarkk...plus demam plus sakit tekak..mungkin beguk kot..ntah lah..kalo masa kecik2 dulu mak letak nila kat situ..abis biru2 sumer..haha..tak silap aku sbb tak cukup zat besi..ntahlah..so hr nih nk g spital....

keje lagi 3 minggu n i'm free...huhu.nk abiskn 3 minggu tu terasa seksa gaks..pagi bgn awal utk smp b4 kol 9..taktik plg keji..kasik aku kunci opis supaya aku kene dtg awal..huhuhu..mmg keji sunguh! balik tak tentu..plg lmbt penah balik kol 745 ptg..balik bilik roomate pn pelik sbb aku tak mkn tak minum, solat terus tdo..bgn kejap solat n bersihkn diri pastu tdo balik..pagi bgn terus g keje...whoaa..gler sungguh..pasnih carik keje lain larr plak..baru aku tau ape maksud aphied 'keje susah woo..penat.ko takde masa nk jumpe org' sbb dier dh experienced last winter english camp..aku lg bernasib baik sbb tak perlu nk naik subway @ bas..jalan kaki jerk dh bleh smp...alhamdulillah..

No comments: