Thursday, November 30, 2006

WAAAA~~~

hari2 sejuk tp aku rase cam panas semcm..resah gelisah tak tentu arah..apsal erk? huhu..
1. exam nk mula
- hari jumaat nih 1st paper..signal n system...doakan aku erk.. minggu dpn lak antenna design pastu info.display engineering pastu numerical method n pastu...bla bla bla
2. projek tak siap
- next week kene antar projek design microstrip antenna..bunguk nyer daniel kim..lamer gler tak dtg skolah..nmpknyer kene bertungkus lumus sorg2..waaa...pastu lab project- PID kot..aku pn tak sure sbb tak tau sgt psal control engineering neh..pastu numerical methodnyer project..nih lg gler sbb ade kaitan ngan image processing..huhuhuhu
3. bdk2 batch 45 dh nk balik msia
-huhuhu.dh nk abis sem dah..maknanyer tak lama jerk lg masa jumpe diorg2 nih..apsal aa aku terasa gak korang nk blah sumer walaupon tak laa jumpe korang hari2 pn skang...sensitifnyer kot aa aku nih..huhuu
kesimpulannyer..aku mmg weng time2 nk xam..hahahaha..nak2 lg skang takder org mau teman g yeollamsil..bosan dowhh...jin mook pn tak g dah yeollamsil..tak semangat langsung! huhu.. fet, aku mau mkn pizza..bler nak g neh?? ko bler free wooo....
(nota kaki ayam : aku dh jumpe ngan dia..hahahha..not too good, not too bad, just nice..attractive kot..ntahlah aku pn tak tau..tp dier nice aa..personality kot??? ntah laa labuuu..akak leks ajerk..*wink)

No comments: